Εκεί όπου η πολιτική αδυνατεί να δώσει λύσεις ή και καταστρέφει το περιβάλλον Ένα νέο κίνημα γεννιέται. Το κίνημα των ενεργών πολιτών. Όλο και πιο πολλοί, όλο και πιο δυναμικοί, συνασπίζονται αυθόρμητα σε ομάδες για να εκφράσουν την αντίθεσή τους στην πολιτική που καταστρέφει το φυσικό περιβάλλον, παρεμβαίνουν δυναμικά, αν χρειαστεί συγκρούονται, προασπιζόμενοι το αυτονόητο δικαίωμα στην ποιότητα ζωής.

Η ΡΕΜΑΤΙΑ ΜΟΥ

Τα πιο ‘μορφα ταξείδια της ζωής μου , τα έκανα στα παιδικά μου χρόνια , στων πλατανιών τον ίσκιο , πλάι στη βρύση τη βουβή μου με συντροφιά το Μάνο Χατζιδάκι , ακούγοντας τ’ αηδόνια . Εκεί στην πέτρα τη φθαρμένη καθισμένος , ώρες ολόκληρες ταξείδευα τον ..κόσμο , καβάλα σε ‘να σύννεφο άσπρο , οικτρά ονειροπαρμένος , κρατώντας πάντοτε στο χέρι , ένα κλαράκι από δυόσμο . Κει πρωτογνώρισα , Καβάφη , Καββαδία τον Καρυωτάκη , τη Μαρία την Πολυδούρη , με συνοδεία των πουλιών , της ρεματιάς , τη θεία μελωδία κάπνισα και το πρώτο μου τσιγάρο , λες , για ..γούρι… Αμούστακο παιδί , μες το μικρόκοσμό τους άνθρωποι λίγοι , μα ζεστοί κι’ αγαπημένοι , φίλοι , γνωστοί και συγγενείς , στα χείλη πάντα το ζεστό χαμόγελό τους . και μια ολάνοιχτη καρδιά , κάτω από τη φορεσιά τη….χιλιομπαλωμένη .. Τώρα δεν ταξειδεύω πιά , μονάχα ο νόστος έχει απομείνει απ’την παλιά μου τη..συνήθεια … Την όμορφη μικρή βρυσούλα την γκρεμίσαν ,κι’ είναι αβάσταχτο ο πόνος που λείπει ακόμα και η πέτρα που καθόμουνα παιδάκι , Θεέ μου , ναι , είναι..αλήθεια !!........Κ.- Αθήνα 8-6-2008 .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΕΔΩ